Kan man blive gravid af at onaner med en Makeup børste

brevkassespørgsmål

Kan man blive gravid af at onaner med en Makeup børste

brevkassespørgsmål af
En pige på 14
14 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej jeg har ikke fåret min MENS endnu og og er mega bange for at jeg er gravid. Jeg har ikke haft sex man jeg har fåret en makeup børste op i skeden.

Kan man blive gravid af det??

Svar:

Hej pige på 14

Nej, man kan ikke blive gravid af at få en børste stukket op.

For at blive gravid SKAL man have sædceller/sperm fra drengens penis op gennem skeden, og helt op til livmoderen, som sidder i toppen af skeden.

Det er den eneste måde man kan blive gravid på. Onani med en børste eller andre ting kan ikke gøre dig gravid.

Venligst Susan

Susans billede
Susan fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål