Brevkasse

kan jeg spores vis jeg er kommet til at give mit telefon nummer til en udlander

kan du få mit navn? kan du få min ip? ham der fik det var Spansker kan han finde de infomationer vis han ikke bor i Danmark?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

crush på 2 personer!!

jeg har et problem!! Dreng 1: han er 1 år yngre end mig og et par cm højere end mig. jeg bliver jaloux hver gang jeg ser min "drenge bedsteven" med andre piger. min bedste drengeven og jeg bruger meget tid sammen, vi holder i hånd, krammer og vi hjælper hinanden og støtter hinanden i forskellige...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Overvægtig eller ej?

Hej Jeg er en 13 årig dreng og er meget i tvivl om jeg er overvægtig Jeg er 180 cm, og vejer 79 kg. Jeg har været igang med et vægttab og startede med at veje 90 kilo. Nu er jeg nede på 79 kilo men føler mig stadig overvægtig Mit bmi er på 24,4. Jeg har læst de fleste steder at hvis ens bmi ikke...

Khaled fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål