Kan ikke sperme er 19!!!!

brevkassespørgsmål

Kan ikke sperme er 19!!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej jeg har ikke kunnet sperme endnu. Der kommer presperm. så når jeg kommer så kommer der ingen ting og nogen gange kan jeg være heldigt og få en dråbe. Det er os ret gennemsigtig. men kan man gøre noget for at jeg kan sperme mere eller begynde at sperme. fordi tænker da over om jeg kan få børn på et tidspunkt når jeg næsten ikke spermer. har hellere ik turet at være sammen med en pige fordi jeg ikke kunne sperme.

Svar:

Kære du

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå det kan bekymrer dig.

Du fortæller ikke så meget om dine symptomer, som f.eks. om du opnår orgasme, men blot uden ejakulation (sperm). Der kan være flere årsager til dit problem, hvoraf nogle af dem er behandling med medicin af visse slags (f.eks. antidepressiv medicin), tidligere operationer, andre sygdomme mm. For nogle skyldes det at ens ejakulation kommer bagud i blæren i stedet for frem i urinrøret.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig nærmere her, det er vigtigt du tager en snak med din læge så I sammen kan komme problemet nærmere og finde ud af hvilke undersøgelser og evt. behandlinger der kan være relevante for netop dig.

De bedste hilsner

Ida, læge

Idas billede
Ida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål