Kan ikke få det sagt

brevkassespørgsmål

Kan ikke få det sagt

brevkassespørgsmål af
Oliver
15 år

Hej Cyberhus jeg har haft følelser for en pige rigtig længe og syntes hun er rigtig sød men ved ikke hvordan jeg får det sagt om jeg skal gøre det på snap eller lige ud hilsen Oliver

Svar:

Kære Oliver,

Det lyder dejligt at du er forelsket, og sejt at du har besluttet dig for at fortælle hende det.

Hvordan du vil fortælle det, synes jeg egentlig er lidt ligemeget. Det er hvad du selv synes du har det bedst med.

Fordele ved at gøre det på fx snapchat kunne være, at hvis hun ikke gengælder dine følelser, så er du for dig selv, hvilket måske er lidt rarere i situationen. Ulemperne ved snapchat kunne være, at det kunne blive lidt akavet at se hende efterfølgende, hvis hun ikke gengælder dine følelser, forimod det måske vil virke mindre grænseoverskridende hvis I har fået jer en god snak. Fordelene ved at sige det direkte kunne være, at hvis hun gengælder dine følelser, så er I allerede sammen og kan lave noget hyggeligt :-)

Jeg synes du skal mærke efter i maven hvad du føler du har det bedst med, og så gøre det på den måde.

Jeg krydser fingre for, at hun også er vild med dig.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål