Kan ik finde noget at spille pik til

brevkassespørgsmål

Kan ik finde noget at spille pik til

brevkassespørgsmål af
Emil
14 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Jamen kan ik finde noget som tilfredsstiller mig når jeg gør det.. hvad kan jeg gøre er En dreng på 14 år..

Svar:

Hej med dig

Det er meget forskelligt hvad man tænder på, og hvad der er rart når man onanerer. Mit bedste råd til dig, er at du prøver dig frem, og prøver at acceptere at det er svært for dig at finde ud af. Måske du kan prøve at google nogle forskellige ting? Du kan jo f.eks. prøve at søge på hvad andre synes er frækt. Du kan også besøge sexlinjen.dk, og prøve deres rådgivning - de har rigtig god erfaring med at rådgive unge omkring seksualitet, og måske du kan finde råd der. Du kan også prøve at spørge nogle af dine venner om havd de synes er frækt - her behøver du jo ikke at sige at du mangler inspiration til når du onanerer.

Mit bedste bud vil altså være at du prøver dig frem. Din fantasi har heldigvis ingen grænser, og så længe det er i tankerne, så er der ikke noget som er forbudt eller forkert.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Signe