Kan han lide mig?

brevkassespørgsmål

Kan han lide mig?

brevkassespørgsmål af
C
16 år

Heyo. So let's get start it. Okay. Jeg fandt en dreng på yubo, bruger den kun for sjov ofc. Så en dag betydte jeg at skrive med en dreng på yubo og han efterspurgt mig om min snap. Jeg gav den til ham, så skrev vi der istedet. Vi skrev meget sammen, hverdag. Så var det en dag spurgt han mig om jeg vil ses på ham i V og overnatte der en weekend. Jeg tog der i V og bo i hotellet fordi han får gæster derhjemme. Jeg mødt han mor fordi han skulle hente noget.

Vi snakkede og delet hinanden alt men vi var sammeni den hotelværelset. U know lære hianden at kende. Mens vi var sammen føte detsom om jeg har kendt ham i flere år. Det var overhovdet ikk akavet som jeg havde tænkt. Så ja, pludseligt kyssede han mig på mine læber og ja, felt like we were a couple og sådan connection. Men så senere den aften havde vi sex og troede det var "just for the one night også ingen kontakt til hinanden efter det" men det var ikke som jeg troede. Vi skriver stadig væk sammen lige som vi plejer til hverdag og sender hjerter til hinanden osv, hvilket jeg synes var underligt på en god måde ofc. Så kan han måske lide mig?

Svar:

Kære C,

Hvor dejligt for dig, at du har mødt en sød fyr! Det lyder til, at I hygger jer rigtig godt og har en god connection.

Du skriver, at du havde forventet, at jeres tur på hotelværelset var en one time thing, der ikke skulle blive til mere. Derfor kan jeg godt forstå, at du er blevet lidt forvirret over, at I er fortsat med at skrive sammen bagefter på nøjagtig samme måde som I skrev sammen inden I tog på hotel. Ud fra det du skriver får jeg fornemmelsen af, at du godt kan lide ham. Og jeg tænker også, at der er rimelig stor sandsynlighed for, at han godt kan lide dig. Ellers tror jeg ikke, at I ville fortsætte med at skrive sammen hver dag og sende hjerter osv. Men hvis du vil være 100% sikker på, om han kan lide dig eller ej, så bliver du nødt til at spørge ham direkte. Det er den eneste måde du kan få et klart svar.

Jeg håber du kan bruge svaret, og ønsker dig held og lykke!

Mange hilsner,

Stine

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål