Køn

brevkassespørgsmål

Køn

brevkassespørgsmål af
Oliver
13 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 13 jeg har oranen i to dage i steg 2 gangen i går og to gangen i dag gangen i da men min ... er meget hævet hvad skal jeg gøre

Svar:

Hey Oliver

Jeg kan godt forstå du bliver lidt nervøs, når din pik hæver.

Der er ikke noget farligt ved at onanere, men det kan godt være lidt hårdt ved pikken. Pikken er meget følsom, med meget tynd hud. Hvis huden bliver irriteret, er hævelse og rødme en naturlig reaktion. Ud fra det du fortæller, tænker jeg det er hvad du oplever. Din hud på pikken har ganske enkelt brug for lidt ro, og så er jeg sikker på den bliver helt normal igen.

Så ingen onani, et par dage. Hvis ikke hævelsen så går væk af sig selv, eller hvis den hæver mere, eller begynder at gøre ondt, så er du nødt til at ringe til din læge. Men giv det lige et par dage, og se om ikke den bliver helt normal igen.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål