Kæresteproblemer

brevkassespørgsmål

Kæresteproblemer

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

Hej jeg er en pige 15 år som skriver med 7 forskellige drenge og kan ikke beslutte hvem jeg vil være kærester med

Svar:

Kære du,

Jeg kan godt forstå at du har svært ved at beslutte dig. Det er mange at vælge imellem. Jeg tænker at du må igang med at sortere lidt i dem. Har du mon mødtes med dem alle? Ellers ville jeg sørge for at ses med dem for at få et bedre indtryk af dem. Desuden tænker jeg at du skal prøve at mærke bedre efter i dig selv - hvornår får du sommerfugle i maven? Hvem tænker du mest på? Når man er rigtig vild med en, vil man typisk ikke interesserer sig for andre. Derfor synes jeg du skal til at mærke godt efter, hvad vil du vil og hvor dine følelser ligger. Man bliver ofte kun mere forvirret af at skrive med så mange forskellige. Så kom endelig igang med at sortere ud, og så lyt til sommerfuglene i maven.

Held og lykke med kærligheden

Bedste hilsener

Charlotte

Charlottes billede
Charlotte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål