Kæreste?

brevkassespørgsmål

Kæreste?

brevkassespørgsmål af
Nørd
15 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

Hej Cyberhus!

Jeg har aldrig haft en kæreste, flirt eller noget forhold før. Jeg har heller ikke kysset nogen, og ville bare høre om det er normalt i min alder.

På forhånd tak;)

Svar:

Kære pige

Det er meget individuelt, hvornår man som ung eller voksen første gang kysser en anden. Det er også meget forskelligt, hvornår man får sin første kæreste. Nogle unge og voksne er tidligt ude og oplever det første kys tidligt, måske endda får kærester tidligt i deres teenageliv. Andre unge og voksne oplever det første kys senere deres liv og finder måske kærester, når de er ældre og er flyttet hjemmefra.

Det er slet ikke unormalt, at man ikke har kysset nogen eller har haft en kæreste, når man er i din alder. Det vigtigste er, at du tager tingene i dit eget tempo. Når du er klar, og når du har lyst til det, så kommer du til at opleve dit første kys og mange flere kys efterfølgende.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Lucia

Luchias billede
Lucia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål