jeg er forelsket

brevkassespørgsmål

jeg er forelsket

brevkassespørgsmål af
Alma
11 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

hej

jeg er en pige på 12 år og jeg har en dreng fra min paralel klasse

som jeg mega godt kan lig og jeg har kendt ham lige siden dagpleje

men jeg ved ikke vad jeg skal gøre for ver gang jeg ser ham

bliver jeg hel blød i knænde og jeg er bare mega forelsket i ham

vad skal jeg gøre.........

Svar:

Hej Alma.

Hvor er det bare dejligt, at du er forelsket. Det lyder som om, du har fundet en rigtig sød dreng, som du har kendt i lang tid og som du er vild med.

Det er helt naturligt at blive blød i knæene og ikke vide, hvad man skal gøre eller sige, når man har fundet en dreng, man er vild med.

Jeg synes, det lyder som om, I har god mulighed for, at kunne komme mere i kontakt med hinanden, da I har kendt hinanden i lang tid. Det er altid godt at smile til ham, når du ser ham ude på gangen eller hvis i har fælles timer sammen en dag. På den måde kan du sende signaler til ham, om at du godt kan lide ham. Og hvis du gerne vil snakke noget mere med ham, kan du prøve at snakke med nogle af de samme venner, som han også ses med. Så kan det være, at I på den måde kan lære hinanden endnu bedre at kende. Når der opstår en chance for at tale med ham, kan du enten snakke om en god film du lige har set, en fritidsinteresse du har eller noget som kan være sket i løbet af dagen på skolen.

Bare husk på, at være dig selv og vis ham, at du synes han er sød ved at vise din interesse ved at smile og prøve at småsnakke med ham. Herfra kan du bedre mærke, om han også er interesseret i dig, og så kan du mærke efter, hvad næste skridt skal være.

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar, og jeg ønsker dig al mulig held og lykke med ham drengen, du er vild med.

De venligste hilsner,

Louise

LouiseHs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål