Ulykkelig forelsket :(

brevkassespørgsmål

Ulykkelig forelsket :(

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej hej cyberhus Jeg er en pige på 15 år, som er rigtig forelsket i en voksen dreng :( Drengen som jeg er forelsket i er 25 år og jeg ved ikke om han ahr en kæreste, men jeg ved godt at jeg ikke kan få ham og jeg vil heller ikke prøve, fordi han er så meget ældre end mig. Jeg har været forelsket i ham siden jeg så ham første gang, og dag jeg så ham i dag græd jeg, jeg har grædt nogle gange fordi han er så lækker. Jeg har hjertesorg, hvad skal jeg gøre for at glemme ham?

Svar:

Hej Anonym

Selvom jeg tror du har truffet den helt rigtige beslutning ved at prøve at glemme ham når nu han er så meget ældre end dig, så kan jeg sagtens forstå at du har hjertesorg over ham.

Når du har været forelsket i ham et stykke tid er der ikke noget unormalt i at det kan tage et stykke tid at komme videre og ikke tænke på ham mere. Jeg tror det bedste jeg kan sige er at det med tiden vil blive lettere og at det vil fylde mindre og mindre for dig.

Jeg tror desværre ikke at der er noget vidundermiddel til hvordan du glemmer ham hurtigere, men måske kan du forsøge at fylde dine tanker med noget andet end ham ved at lave nogle ting du er glad for.

Hyg dig med dine veninder, se dine yndlingsfilm, gå strøgture, tag til stranden, løb nogle ture og sådan. Hvad end det kunne være for nogle ting du er glad for at lave. På den måde kan du måske flytte tankerne lidt væk fra ham, og med tiden vil det garanteret komme til at fylde mindre og mindre.

Jeg håber du kan få skubbet ham lidt ud af dine tanker og nyde sommeren

Erroll