Smerter i halsen bliver værre

brevkassespørgsmål

Smerter i halsen bliver værre

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

Jeg er 15 år gammel, og har ligget syg i 8 dage nu. Det hele startede med vildt ondt i halsen og feber osv. Men nu er det anderledes. Har fået smerter ved kæben( er ikke 100% sikker på at det er kæben) som gør at jeg ikke kan snakke optimalt da det hør ondt når jeg så meget som åbner munden. Kan ikke engang børste mine tænder ordenligt. Hvad gør jeg? Hvad kan det eventuelt være? Kender du til det?

Svar:

Hej med dig..

Jeg tror dit spørgsmål er havnet i den forkerte brevkasse og den burde i stedet for ligge i brvekassen "Sundhed og sygdom". Men da jeg ved, at der ligger en del spørgsmål i den allerede og da du allerede har ligget syg i 8 dage, så snakkede jeg lige med en af lægerne i bevkassen om det.

Du kan først få et svar i løbet af 5-7 dage og da de ikke kan undersøge dig, ville du alligevel få at vide, at du skulle få ringet til din læge på mandag. Og derfor kan jeg lige så godt give dig beskeden her med det samme, så du får den så hurtigt som muligt.

Rådgiveren jeg snakkede med, sagde også at du skule ringe til lægevagten, hvis det begyndte at gå ondt. Eller få dine forældre til at ringe..

Jeg håber det hjalp dig lidt alligevel.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus