Sex, menstruation og uden beskyttelse

brevkassespørgsmål

Sex, menstruation og uden beskyttelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Min kæreste og jeg havde ikke regnet med vi skulle have sex fordi jeg havde menstruation og havde derfor ikke nogle kondomer liggende fordi han også skulle på ferie, og når han kom hjem ville jeg være på p-piller, men det endte så alligevel med vi fik lyst. Vi var meget usikre på det, og Googlede faktisk om der var stor risiko osv, hvor vi fandt ud af det var sjældent det skete, så det endte med sex. vi har dyrket sex sammen i godt et halvt år og har altid snakket om lyster osv og har acceptere hvis den anden ikke havde lyst til noget, og det er vigtigt for os begge at vi ikke føler os presset eller gør noget vi ikke har lyst til, så jeg spurgte ham flere gange om han var okay med det selvom jeg havde menstruation og det sagde han ja til, alle gange jeg spurgte ham, og han sagde han havde lyst til mig osv, så vi havde sex i nok 10 minutter så træk han sig ud af mig, (ikke fordi han var ved at komme!) så røg der noget menstruation med ud, og der fik han kolde fødder for det, så vi stoppede selvfølgelig. Men nu står jeg og tænker på hvor stor en risiko der så er for at jeg kan være graviD og er begyndt at blive lidt bange..

Svar:

Hej med dig

Jeg har flyttet dit spørgsmål til "Sex, lyst og erotik" - brevkassen. Du kan læse dit svar HER.

Venlig hilsen Marianne - koordinator i Cyberhus