sex !

brevkassespørgsmål

sex !

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

jeg har været i seng med mange drenge !! og jeg syntes det var det bedste med jeg vil god ha en dildo men jeg tør ikk og skrive en på min ønskeliste og jeg bor ude på landet og her ude ligger der ikk nogle sex butiker så jeg kan ikk købe nogle - hvad gør jeg ???

Svar:

Kære pige 17 år

Det kan være svært at købe en dildo ude på landet.

Hvis du har en computer kan du søge efter en på internettet og få den tilsendt med posten, eller
du kan bestille en, hvis du finder en annonce på dildoer i et blad.

Der er mange forskellige slags dildoer og det kan være svært at vide, hvilken type man skal have.
Det bedste ville være, hvis du har nogen, du kunne tale med det om og som kan hjælpe dig.

Måske ikke dine forældre, men nogen anden som du har tillid til. Det er også vigtigt, at du passer på dig selv, når du er sammen med drenge, så de ikke udnytter og misbruger dig. Det er godt så
længe du synes, det er dejligt, men ofte kan man komme til at overskride sine egne grænser og gøre noget man ikke har lyst til.

Derfor vil det det være godt for dig, hvis du får en fast kæreste, som du går i seng med, fordi min erfaring siger, at sex bliver bedre, jo mere man kender hinanden og ved hvad den anden kan lide at gøre.

Jeg håber også, at du tænker på at beskytte dig selv, så du ikke bliver gravid. Du kan få p-piller eller
p-stav ved lægen og husk, at drengen skal ha kondom, så at du ikke bliver smittet med en kønssygdom.

Ja, det var lidt oplysning og bekymring fra mig til dig.

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en dildo og en sød kæreste.

Kærlig hilsen fra Anita