Brevkasse

Må min lære det?

Min lære vil have at jeg skal vise hende screenshots at nogle private samtaler med mine veninder. Må hun godt det? Eller må man gerne sige nej?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg tror jeg har en footfetish

Hej cyperhus Jeg var for nylig sammen med min kæreste hvor han tog Sine sokker af jeg spurgte så om jeg måtte måtte slikke hans tæer men han blev fornærmet Hvorfor blev han fornærmet og er det normalt?

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Gymnasiet

Hej, Jeg er en pige på 17, og er lige startet i 1g på gym her i år. Jeg er nu kommet i min stamklasse og jeg trives ikke, faktisk slet ikke. Det er en dysfunktionel klasse, hvor nogle gør grin med andre over hvad de siger eller gør. I denne klasse har jeg formået at få 1 "ven", hun gider...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål