Brevkasse

Skal jeg skifte skole/jeg kan ikke lide min lærer

jeg hader min lærer, og jeg har lyst til at skifte skole men jeg har også mange gode venner på min skole men nogle af dem ville måske tage med til den anden skole, hvad synes i skal jeg skifte skole eller blive på min gamle skole?

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke nyde porno og onani som jeg plejede?

Kære brevkasse, jeg er en dreng på 16, som de sidste par dage har mistet lysten til at onaner og ikke kan nyde porno mere lige som jeg ikke, kan nyde onani, som jeg plejde har svært ved at få den op at stå, er der noget galt med mig? Kh dreng på 16

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Forhold

Må en som arbejder for kommunen i et tilbud for unge gerne have et forhold med en af de unge (hvis den unge er over 18)?

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål