Brevkasse

Autoritetsfølelse for mænd

Hej brevkasse Jeg skriver fordi jeg har et problem jeg synes er mega pinligt og ikke ved hvor jeg ellers skal spørge henne Det er fordi jeg i lang tid har haft en meget stærk autoritetsfølelse når det kommer til mænd. Jeg ved ikke om det kommer af at jeg ikke rigtig har en stabil far-figur i mit...

Mai har svaret på dette spørgsmål

Var det okay?

Hey! Jeg er en pige på 19 som døjer med forskellige psykiske problemer, som gør at jeg ikke kan gå i skole lige for tiden. Jeg er derfor kommet i et forløb under kommunen som er et tilbud for unge mellem 18 og 30 år der alle kæmper med psyken og ikke er i beskæftigelse. Formålet er selvfølgelig...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Forvirrende følelser

Så for det første, vil jeg gerne påpege at jeg godt ved hvordan homoner kan påvirke humørsvinginger, men jeg tror ikke det er det. Men altså. I den sidste tid, iser før vinterferien, har jeg oplevet at få en hel masse forskellige følelser. En af den var vræde. Jeg fik ind i mellem sådan en form...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål