Opfølgning: Ven med spiseforstyrelse?

brevkassespørgsmål

Opfølgning: Ven med spiseforstyrelse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej igen! Jeg skrev for en måneds tid herind mht til min ven. Han er begyndt at gå til psykolog pga nogen problemer derhjemme og han har lovet mig at snakke ud med hende om det. Det går frem af med ham, og på trods af at han har haft nogen nedturer, er han ellers på vej om igen. Tak for god rådgivning!

Svar:

Hej

Tak for din tilbagemelding og det er rigtig godt at hører, at din ven er begyndt at få hjælp og han kan snakke med dig om sine problemer. Tak fordi du tog dig tid til at skrive herind igen, det er rart med en tilbagemelding om hvordan det går. Det er så fint du handlede på dine bekymringer- det gør dig til en rigtig god ven.

Jeg håber det vil fortsætte med at gå fremad med din ven.

Mange hilsner
Maria