mor - ligeglad

brevkassespørgsmål

mor - ligeglad

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej her for snart to uger siden styrtet jeg og slog næse, hage, albuge, hænder og kunne næsten ikke bevæge min ene arm, da jeg så kom hjem til min veninde(styrtet sammen med en veninde og hun boede tættest på)

men da jeg ringede og sagde hvad der var sket og om hun ikke ville komme og hente mig og min cykel sagde hun at hun var færdig med at spille computer klokken 17.30 og klokken var ca 15, så jeg blev nød til at gå hjem

det hele snorede for mig og blev gråt for mine øjne og det fortaldte jeg også da jeg kom hjem men hun var ligeglad, hun var igang med at spille computer og kunne ikke snakke før hun var færdig

det værste var bare at min storesøster ringede og så havde hun riglig med tid og kunne snakke i lang tid, jeg blev så ked af det at jeg bare gik hjem til min veninde igen

er det bare mig der syntes der er noget galt eller er vi to?

det skal lige siges at vi IKKE kørte to på én cykel men på vær sin..

Kh L

Svar:

Hej L

Jeg kan forstå på dig, at det gør dig meget ked af det, at din mor ikke tog det alvorligt, da du styrtede på din cykel.

Som jeg skrev i sidste svar, synes jeg, at du skal fortælle din mor, at det gør dig meget ked af det.

Læs evt. svaret her igen:

Mor Er bare ligeglad!

Kærlig hilsen
Marianne