min mor slo mig og truede mig

brevkassespørgsmål

min mor slo mig og truede mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

mig og min mor kom op og skændes og hun slo mig og truede mig mig at jeg ku få et til pap på lovet  og så nægter hun at jeg må se min far og jeg kan bare ikke mer jeg ved ikke hvad min far

Svar:

Kære pige.

Det er rigtig godt, at du kommer herind og spørger os til råds, når din mor slår og truer dig. Når man står i sådan en situation, kan det være rigtig svært at vide, hvad man skal gøre.

Du skal vide at det ikke er i orden, det din mor gør, når I kommer op at skændes. Det må heller ikke være rart for dig, hvis din mor nægter dig at se din far, hvis du gerne vil se ham. Det lyder det til, at du gerne vil. Ud fra dit korte brev, kan jeg godt se, at du ikke må have det særlig godt, når din mor behandler dig på den måde. Du skriver også, at du ikke kan mere - så det virker til, at du har det meget svært.

Desværre er det som om, at du er kommet til at sende dit brev, inden du har været helt færdig med at skrive det. Derfor synes jeg, at du skal skrive herind igen, hvor du kan uddybe dit brev endnu mere. På den måde, vil det være nemmere for os her på Cyberhus at svare dig. Hvis du har brug for det, er du også meget velkommen til at bruge vores 1-1 chatrådgivning. Her sidder også voksne, som gerne vil lytte til det, du har at fortælle. Du finder chatten her.

Jeg håber meget på, at du vil skrive igen eller bruge vores chat, så du kan få et lidt grundigere svar end det, som jeg har sendt dig her.

De bedste hilsner

Signe

SigneKs billede
Signe har svaret på dette spørgsmål