Jeg er itvivl

brevkassespørgsmål

Jeg er itvivl

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

jeg har fået en mærkelig rød ''knup'' på min fisse. Der er begyndt at komme flere af dem. Og jeg aner ikke hvad det er? Jeg har også fået en mæreklig rød ''knup'' på mit ene bryst, og ved ikk hvad det er. det går mig meget på, da jeg er bange for at det er noget alvorligt. hjælp mig?

Svar:

Hej med dig.
Det er godt, at du vælger at skrive til brevkassen, når du finder noget anderledes på din krop. Jeg har videresendt dit spørgsmål til brevkassen "sundhed og sygdom", hvor Iben og Pia kan give dig et bedre svar end jeg kan.

Du skal derfor kigge efter dit svar i den brevkasse.

Mange hilsner
Marianne