hygget mig med venindes kæreste

brevkassespørgsmål

hygget mig med venindes kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej Cyberhus.

Min veninde har en sød kæreste. Jeg går i klasse med både hende og hendes kæreste. Vi var på en lejr tur hele skolen og vi blev uddelt i bygninger. 2 personer skulle være i hvert værelse i en dobbeltseng. Jeg fik rummet med min venindes kæreste (ikke valgfrit). Jeg ville selvfølgelig aldrig tage min venindes kæreste.. Men alligevel skete der nogle ting den første nat. Vi blev låst inde på værelserne. Jeg sover ikke i særlig meget tøj om natten, da jeg synes det forstyr min nattesøvn og jeg synes det er irriterene. Den aften havde jeg svært ved at bestemme nattøj, da jeg synes det var upassende for min veninde at sove kun i g-streng som normalt. Men havde ikke pakket noget nattøj som ville passe ind sån det ikke var upassende. (Vi vidste ikke hvem vi ville sove med). Jeg havde ikke et særlig stort valg. så jeg bedte ham selvfølgelig om lige at kigge væk mens jeg tog alt mit tøj af og tog mine g-strenge på. Jeg lagde mig under dynen (Vi skulle dele en stor dyne). Da han havde skiftet til det han plejede af sove i (Underbukser). Om aftenen tændte han mig lidt, fordi vi begge to ikke havde særlig meget tøj på. Det jeg så er ked af er så at ham og jeg begyndte at røre lidt ved hinanden. Vi gik helt ud af vores tanker, og jeg lagde min hånd ned til hans penis og gav ham et kæmpe kys på munden. Han begyndte så at tage lidt på min overdel, og jeg lagde mig op af ham og begyndte at snave lidt. Efter noget tid gik det alt for meget over gevinst.. Så var vi begge pludselig nøgne og jeg lagde oven på ham. Kunne mærke hans penis begyndte at blive stiv og jeg faldte så småt i søvn.. Næste morgen lagde jeg stadig nøgen oven på ham og vi begge forstod ikke helt hvad der var sket. Vi havde intet fået at drikke eller noget igår, men vi blev enige om at det var glemt og ingen ved det. Jeg har den dårligste samvittighed.. Men jeg ved hvad der vil ske hvis jeg fortæller det. Hjælp mig venligst. Har store problemer.

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, at det er en ubehagelig situation som du er i lige nu, og det er bestemt ikke rart at gå med en dårlig samvittighed. Nogle gange kan det være svært at styre hvad der kommer til at ske i bestemte situationer, især hvis ens følelser eller lyster begynder at overtage ens mere "fornuftige" sider.

Du skriver, at dig og din venindes kæreste blev enige om, at det der skete mellem jer bare var glemt, men jeg tænker desværre at det nok er lettere sagt end gjort. Især fordi du allerede lige efter var plaget af dårlig samvittighed, som sikkert giver dig en rigtig træls følelse i maven. Alle mennesker oplever at have dårlig samvittighed, fordi de på et tidspunkt har gjort noget, de bagefter godt ved de ikke burde - så du skal vide at du ikke er alene. Jeg tænker, at det i den her situation, kan være en god ide, at du finder ud af med dig selv, om du egentligt har følelser for den her fyr, eller det mere bare var noget der skete fordi du blev tiltrukket af ham, da I lå der i sengen sammen. Måske det kan være svært for dig helt at vide om det er det ene eller andet allerede, men hvis du giver det lidt tid, vil du kunne mærke om du virkelig har følelser for ham eller ej. Hvis det viser sig, at du har følelser for ham, tænker jeg at det kan være rigtig svært bare at lægge låg på dem, da ens følelser ikke er noget man selv er herre over. De er der bare, og kan være svære at styre eller kontrollere, selvom det nogle gange ville være lettere hvis man kunne.

Derudover tænker jeg, at det kunne være en god ide at tage en snak med den her fyr en gang til - om hvad det var der skete, og hvad han tænker om det. Har han følelser for dig, eller ville han bare ønske det ikke var sket, så der ikke var kommet noget i mellem ham selv og din veninde? Det kan være meget rart at få afklaret, og snakket med ham om, så I også kan aftale, hvordan I fremover skal være når I er i samme rum. Måske kan det være svært at undgå, at det føles som om der sker noget mellem jer, når I engang har kysset osv.

Jeg tænker også på at din veninde måske allerede har været interesseret i, at høre om hvordan du synes det var, at du skulle sove på værelse med hendes kæreste. Måske var hun helt cool med det fordi det ikke var noget I selv valgte, men det kan også være, at det var noget, der ville genere hende, også selvom der ikke var sket noget i mellem jer - måske fordi hun synes det var underligt eller ubehageligt at hendes kæreste skulle sove på værelse med en af hendes veninder. Så jeg tænker, hvis du mærker efter i dig selv, og du har det svært med det der er sket, og din veninde spørger ind til det? Ville du så kunne lade være med at fortælle hende, hvad der skete? Hvad ville du have det bedst med, og hvad tænker du er mest retfærdigt? Jeg ved ikke om det er bedst at fortælle hende det eller ej, men nogle gange kan man simpelthen bare mærke med sig selv, om det er noget der bliver nødt til at komme frem, selvom det ikke vil være rart, da din veninde nok vil blive ked af det og måske vred. Eller du vil have det bedre med at holde det for dig selv, da du er for bange for om det vil have konsekvenser at sige det - måske du er bange for at ødelægge dig og din venindes venskab eller ødelægge din veninde og hendes kæreste forhold. Jeg forstår godt det kan være svært at afgøre, men jeg tror du vil kunne mærke på din mavefornemmelse, hvad der er mest rigtigt for dig at gøre.

Nogle gange når man er i en ubehagelig situation og har gjort noget der har givet én rigtig dårlig samvittighed, kan det være så svært, at se hvad der er det rette at gøre, fordi man selv står midt i det hele. Derfor kan det nogle gange være en hjælp at se på det hele ude fra - hvad ville du så tænke var det bedste at gøre? Måske du også kunne prøve at forestille dig hvis dig og din veninde byttede roller, hvordan ville du så helst have at din veninde ville gøre? Jeg ved godt det er svært, men nogle gange kan det være gavnligt at have et nyt perspektiv på tingene.

Jeg håber at du kunne bruge mine tanker, og at du finder ud af hvad der er det mest rigtige for dig - jeg tror du kender svaret bedst. Hvis du har brug for at lufte dine tanker igen er du altid velkommen til at skrive igen både her i brevkassen, men også i vores 1-1 chat, hvor der er rådgivere som gerne vil lytte og hjælpe så godt som de kan. Jeg tror på, at det hele skal nok ordne sig.

Bedste hilsner

Annika

Annikas billede
Annika har svaret på dette spørgsmål