Brevkasse

Må min lære det?

Min lære vil have at jeg skal vise hende screenshots at nogle private samtaler med mine veninder. Må hun godt det? Eller må man gerne sige nej?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Må en lære tvinge mig til at åbne min mobil på skolen?

Hej Må min lære godt sige jeg skal åbne min mobil i skoletiden og sige jeg skal gå ind på en sms tråd og så trykker HUN med sin hånd på de 3 prikker i tråden og hun trykker slet og hun tror hun sletter en video, men hun sletter hele sms tråden. Må hun det?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Forsvundet profil

Jeg har fire profiler og den ene er lige pludselig forsvundet og jeg kan ikke finde den det var den med flest følgere på og så er den bare forsvundet hjælp!

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål