homo??? hjælp!!! er virkelig depri...

brevkassespørgsmål

homo??? hjælp!!! er virkelig depri...

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej brevkasse.. Først og fremmest vil jeg lige fortælle at det altså er rigtig svært at fortælle jer om mine problemer... Jeg har den sødeste kæreste, O, og hun vil rigtig gerne i seng med mig. Egentlig vil jeg også gerne, men problemet er bare, at jeg ikke tænder på hende på den måde. Jeg elsker hende virkelig, men sagen er den at jeg får sommerfugle i maven hver gang, jeg ser hendes storebror. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er bange for, at jeg er ved at forelske mig i ham! Han er også kun halvandet år ældre end mig og han er virkelig så sød over for mig. Men jeg vil jo heller ikke slå op med O, da jeg virkelig holder så ufattelig meget af hende... Jeg håber i kan hjælpe mig lidt, for jeg er virkelig fortvivlet :S :'( Hilsen K.

Svar:

Hej K

Tak for dit spørgsmål og det super godt at du spørger om råd og hjælp, også selvom det er svært for dig. Det er nemlig den bedste måde at komme fremad og tættere på en løsning..Bliv ved med det.

Ud fra det du skriver, så lyder det til at du holder rigtig meget af din kæreste. Det lyder også til at du har følelser for hendes bror og du fortæller at du får sommerfugle i maven hver gang du ser ham.

Specielt når du er ung er det meget normalt at lege med- og undersøge sin seksualitet. Om du er homoseksuel, biseksuel eller heteroseksuel kan kun du vide, og mærke i din krop. Du er ved at inde svar på det spørgsmål og det er vigtigt, fordi det handler om dig og at du skal være glad for den du er.

Jeg har videresendt dit spørgsmål til brevkassen "sex, lyst og erotik" brevkassen, fordi jeg tror de bedre kan hjælpe dig og måske har de nogle gode ideer du kan bruge.

Jeg vil også råde dig til at besøge chatrådgivningen her i Cyberhus..Den har åben mandag til torsdag kl. 15-19.00..Her kan du anonymt chatte med en voksen og måske kunne det være rart for dig at chatte åben om det og på den måde måske komme nærmere et svar.

Venlig hilsen

Anne marie