Forvirret

brevkassespørgsmål

Forvirret

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

Hej jeg er en pige på 11 snart 12 år Mit hoved er fyldt op selv om jeg ikke ved hvad det er der trykker mig bliver jeg meget nemt ked af det,sur og der skal ikke ret meget til før jeg begynder at græde her den anden dag skulle vi til at pakke fordi vi snart skal flytte og min mor havde ik mere avis papir så jeg kunne pakke mine glas ting ned og jeg begyndte at græde over det og jeg ved ikke hvorfor jeg reagere sådan håber i kan give mig lidt svar

Svar:

Hej med dig :)

Tak for dit indlæg. Det lyder da ikke så rart at du er forvirret og fyldt op for tiden. Jeg kommer til at tænke på om du har haft det sådan længe og om du har delt det med nogen?

Duskriver at I skal flytte og jeg tænker at det godt kan fylde lidt i dit hoved: Du skal have pakket alle dine ting ned og ud, nyt værelse, måske en ny by? Måske skal du skifte skole? Der er mange ting omkring en flytning der kan fylde i dine tanker.

Hvis der sker forandringer i livet kan det godt få det hele til at virke lidt uoverskueligt og gøre en lidt trykket og ked af det fordi det hele ikke er som det plejer at være. Du kan jo prøve at tænke over om der er sket noget nyt? Måske i skolen; ny lærer/venner, flere lektier? Eller derhjemme? Måske du har en god veninde du kan dele lidt tanker med, eller måske din far, mor eller din lærer og ellers er du altid velkommen til at skrive her igen!

Jeg håber at du snart kan få lidt ro i hovedet og ønsker dig det bedste.

De bedste hilsner

/Trine

Trines billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål