Forelsket men genert

brevkassespørgsmål

Forelsket men genert

brevkassespørgsmål af
Anonym

hej.
hvad skal jeg gøre?
Jeg er forelsket men jeg tør ikke spørge ham.

Svar:

Hej

At være forelsket er en dejlig følelse, især hvis det er gengældt.

Du vil gerne finde ud af, om han er interesseret i dig, men tør ikke spørge.
Jeg kan godt forstå, det føles svært, hvis du er lidt genert.

Ville du kunne lave en aftale med ham, hvor I er alene ?
Hvis du kunne det, - ville du måske kunne fornemme på ham, om han også er interesseret i dag.

Du kan eventuelt spørge ham, om han vil med
i biografen.
Det kan være et behageligt sted til den første date, hvis man er lidt genert, da man ikke snakker så meget sammen under filmen.

Du kunne også eventuelt spørge ham i en sms, det kan være nemmere end at spørge ansigt til ansigt, selvom jeg nu synes, at det er det bedste at gøre :-)

Held og lykke...

De bedste hilsner fra Denise