Forelsket i ældre fyr.

brevkassespørgsmål

Forelsket i ældre fyr.

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Ja, er forelsket i en ældre fyr, på 13-14 år gammel.
Han er min storebrors kammerat..
Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej
Det er meget naturligt, at man som pige bliver vild med drenge, der er lidt ældre end en selv. Men der kan være stor forskel på, hvad man er klar til at gøre som kærester, når man er 11 og 14 år. Og man skal passe på ikke at blive presset ud i at gøre noget, man ikke er klar til.

Jeg vil derfor forslå, at du prøver at kigge efter drenge der er samme alder som dig selv. Måske kan du finde en sød dreng på din egen alder.

Hvis du ikke kan glemme din brors kammerat, vil jeg anbefale dig at logge på Chatrådgivningen og få en snak med en rådgiver. Sammen kan I snakke om, hvad du kan gøre, og hvad du skal være opmærksom på, hvis du bliver kærester med en ældre fyr.

Venlig hilsen
Denise