FML... Hvad gjorde jeg?!?!

brevkassespørgsmål

FML... Hvad gjorde jeg?!?!

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Jeg bed godt at jeg lagde det ud på debatten.. Men.. F••K! Har oplevet det værste nogensinde!! Det handler om mig og min x-kæreste.. Lad mig kalde hende x Efter skole idag tog jeg hjem, tilfældigvis gjorde x det samme... Jeg sad senere på Skype og talte med min ven fra Sverige... Pludselig for jeg en besked fra x... Hun spørger hvem jeg bedst kan li... Jeg skriver at jeg bedst kan li hende... Og jeg for intet svar... Pludselig lidt senere hvor hun går online skriver jeg "Hej ;-D". Så for jeg et underligt svar... "ok." Jeg skrev så tilbage: "hvad mener du??" Så skrev hun pludselig: "hvad fanden tror du ikke lige selv?!?!". Jeg var rystet over svaret og skrev igen "hvad mener du?". Og hun svarede: "Jeg tror godt du ved det?" "det du skrev om mig igår sammen med S(ven fra sverige) og y(hans ven) og dem... Jeg havde skrevet hvorfor jeg havde slået op den dag... Jeg skrev det lidt for groft... Og hun havde set det... Er ikke selv glad for det jeg skrev... Men: "omg, my x-gf (kæreste) is a b••ch (ja jeg skrev det)... " "she *flirts* with other guys an doesnt even talk to her BF (kæreste)" Og det arder hun havde set... Hun skrev at jeg havde ødelagt det hele... Jeg er vildt ked af det... Men hun vil ikke tro mig.. Heller ikke tilgive... Jeg skrev at det ikke var ment sådan... Men så skrev hun "helt klart!?" Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre nu! HJÆLP!!! Hilsen Den utilpasse ;-(

Svar:

 Hej Anonym

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen Klar, parat teenageliv hvor de ved en del om kærlighed, kærester og forhold. Du kan finde svar der indenfor 10 dage.

Mvh. Niels-Christian