Bikini

brevkassespørgsmål

Bikini

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Når Jeg har bikini på, er der små synlige hår der stritter ud af bikinien og på lårene. Det er meget irriterende, dem på lårene barberer jeg væk, med hvad med de andre hår?

Svar:

Hej 13-årige,

Hår i bikinilinien kan du også sagtens barbere væk. Du skal dog huske at smøre noget creme på efter barbering bagefter for ikke at få små røde knopper af barberingen.

Jeg vil råde dig til at gå i Matas for at få gode råd fra dem, eller eventuelt tale med din mor om det.

Hilsner fra Line