alder?

brevkassespørgsmål

alder?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

mit spørgesmål er hvor henvender man sig ,til gratis rådgivning når man er 56 år

Svar:

Hej med dig...

Det kommer helt an på hvad det drejer sig om... Drejer det sig om selvmordstanker, er der fx. livslinien.dk og drejer det sig om noget med sundhed og sygdom, så er det netdokotoren.dk. osv.

Så mit forslag er, at den voksne du kender prøver at kontakte hendes/hans kommune og spørge om hvilke rådgivningsmuligheder der er i kommunen. Og ellers kan jeg foreslå google og prøve at finde noget den vej.

Der er mange forskellige rådgivninger inden for forskellige områder, men jeg kender det ikke godt nok til at komme med flere eksempler.

Håber I finder noget der kan bruges.
Venlig hilsen
Erroll