2 piger fra samme skole... Hva' skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål

2 piger fra samme skole... Hva' skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 15 år 4 uger siden

Dreng 13 år, 03.03.09
Hej, Jeg har mødt en rigtig sød pige og fået hendes nummer. Lad os så kalde hende Caroline. Hun er 2 år ældre end mig men stadig forelsket i mig. Vi har været sammen (ved hinanden osv.). Men så har jeg også mødt en anden sød pige på samme alder som mig. Jeg har skrevet RIGTIG meget med dem begge. Men af det eneste jeg ved som de begge har til fældes som de ikke ved er at jeg har fundet ud af at de går på samme skole. Jeg holder MEGET af hende Caroline men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu? Jeg vil helst ikke såre nogen. Så jeg ville skrive herind for at få hjælp. Men svar hurtigt som muligt! Tak MVH. Dreng, 13 år.

Svar:

Hej Dreng 13 år.

Det er godt at du skriver til brevkassen for at få hjælp. Jeg har videresendt dit spørgsmål til Denise og Julie i brevkassen teenageliv. De er har nemlig stor erfaring med at skrive om kærester og kærlighed. Du vil derfor kunne finde dit svar i brevkassen klar-parat-teenageliv indenfor 10 dage.

Mange hilsner
Marianne