?

brevkassespørgsmål

?

brevkassespørgsmål af
Anonym

Heej.
jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i lidt over 3 måneder jeg elsker hende vildt højt og hun siger hun elsker mig men hvergang hun skal være sammen med andre drenge går jeg og er bange for hun er mig utro. hun har haft et tæt venskab med dem hvor hun har ligget op af dem og sårn og det har vi snakket om og hun siger hun er færdrig med det men er stadig bange for der sker noget. og går og følger hun mister kærlighed til mig såh går og er bange for hun vil droppe mig så jeg går bare og er bange og ked for det skal ske.

Svar:

Hej

Jalousi er en rigtig træls følelse, og det er meget ubehageligt at gå med de tanker du gør.

For at et forhold skal være rigtig rart at være i, er man nødt til at stole på hinanden.

Har du nogen grund til at være bange for at hun er dig utro?
Hun siger hun elsker dig, og det er meget positivt at hun er holdt op med at ligge tæt op af mandlige venner, fordi du synes det er ubehageligt.

Du er nødt til at gøre op med dig selv om du vil stole på hende og ligge dine tanker bag dig. Jeg ved godt det er svært, men hvis du går og anklager hende for noget hun ikke gør, kan det være du ender med at skubbe hende fra dig.

Jeg ønsker jer det bedste.
Denise