Hygge med dreng

brevkassespørgsmål

Hygge med dreng

brevkassespørgsmål af
Forvirret pige
15 år
Oprettet 4 år 4 måneder siden

Hejsa

Er en pige på 15 og jeg har noget kørende Med en fyr. Vi har sovet sammen en del gange og vi cuddler altid og her de seneste gange har han gnedet hans fingre udenpå mine trusser og det tænder mig. Jeg vil mega gerne give ham noget dejligt tilbage, men ved ikke hvad jeg kan gøre, hvis det ikke skal være et blowjob eller handjob??‍♀️
Hvad er en god ting at starte med, som samtidig er rart for drenge? Føler mig nemlig ikke helt klar til give ham hand og blowjobs

mvh forvirret pige

Svar:

Kære forvirrede pige,

Hvor er det dejligt, at du har fundet en sød fyr og I har det rart sammen, og er begyndt at udforske jer selv og hinanden. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil "return the favor", når han gør noget godt for dig, men hvor er det også bare godt at se, at du ikke gør noget, du ikke har lyst til.

Det er nemlig utroligt vigtigt, at du kun gør noget, som du har lyst til at gøre. Og hvis du ikke føler dig klar til at give hand- og blowjobs, så skal du heller ikke gøre det. Men hvad kan du så gøre?

Der er mange andre steder på kroppen end pikken, som er rare at blive rørt for en dreng. De steder på kroppen, som føles dejligt at blive rørt, og hvor vi kan blive seksuelt opstemte, kaldes erogene zoner. Kønsdelene er erogene zoner, men også halsen og nakken, ved ørerne, brystvorterne, inderlårene, knæene og tæerne er erogene zoner. Det er dejligt at blive nusset og kysset på de erogene zoner, så inden du når til hand- pg blowjobs er der mange andre steder på hans krop, hvor du kan gøre noget godt for ham.

Hvis din fyr presser på for at du skal give ham hand- og/eller blowjobs synes jeg det vil være en god idé at tage en snak med ham om, at det er du ikke klar til endnu. Måske går han og venter og håber på, at du vil gøre det, og undrer sig over at du ikke gør. Hvis det er tilfældet er det rigtig godt at fortælle ham, hvordan du har det. Når du er åben og ærlig over for ham vil han bedre kunne forstå hvad der foregår, og han vil formentlig give dig den tid og plads du har brug for. Og i mellemtiden kan han nyde at blive nusset og kysset alle mulige andre steder på kroppen.

Rigtig god fornøjelse!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål