Hvordan ved man det

brevkassespørgsmål

Hvordan ved man det

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hvis et 7 årig barn har svært ved at sidde stille og er urolig men er godt med scocial men af og til gør ting som at drille gå ud af fodboldkamp begynde og græde osv Er det tegn på autiseme eller ADHD hilsen storesøster der har en lillesøster der gør tong som 7 årig men af og til gør sære ting og max har 2-3 venner

Svar:

Kære dig,

Hvor er det godt du skriver. Det lyder som om, du holder rigtig meget af din søster, og derfor også bekymrer dig meget om, hvordan hun har det. Det synes jeg er rigtig sødt af dig.

Det er meget forskelligt, hvordan børn fungerer, hvor aktive de er, hvor sociale de er, hvor meget de græder og driller, og hvor mange venner de har. Derfor kan jeg heller ikke rigtig, ud fra det, du skriver, sige noget om, om din søster har autisme eller ADHD. Ud fra det, du skriver, synes jeg dog ikke, det lyder som om, hun har noget. Både autisme og ADHD kan fylde ret meget og kan påvirke, hvordan barnet har det. Hvis din søster har det godt og generelt er glad, så tror jeg ikke, du behøver bekymre dig om noget :)

Jeg håber, du kan bruge mit svar, skriv endelig igen!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål