Hvordan spørge jeg

brevkassespørgsmål

Hvordan spørge jeg

brevkassespørgsmål af
Peter
14 år
Oprettet 4 år 2 måneder siden

Jeg har en pige ven som har skrevet at hun kan lide mig med jeg ved ikke om det var en af hindes venner der havde taget hindes telefon og skrive til mig. Vi får lavet sjov med at vi er sammen det er ok men jeg kan godt lide hinde men jeg ved ikke hvordan jeg spørger om hun kan lide mig uden at Ander finder ud af at jeg kan lide hinde ?

Svar:

Hej Peter

Hvor er det bare spændende at du godt kan lide hende, og at hun måske også kan lide dig. Jeg kan godt forstå at du gerne vil finde ud af om det nu var hende der skrev. Jeg tænker at den bedste måde vil være at spørge hende. Enten når I ses eller ved at skrive. Sig at du fik en besked fra hende, og at du bare lige vil være sikker på at den nu er fra hende, og at det ikke var en veninde der skrev. Hvis hun så svarer at det var hende, så kan du jo sige at du har det på samme måde. Hvis hun siger at det var hendes veninde, så kan du jo vælge om du stadig vil sige at du godt kan lide hende, eller om du ikke vil. Hvis du ikke har lyst til at andre skal vide det, så sig det når I er alene.

Hvis du virkelig synes hun er sød, så synes jeg du skal sige det til hende. Hvem ved, måske er hun bare bange for at sige det først.

Jeg håber du finder ud af det!

Venlig hilsen Josefine