Hvordan flirter man?

brevkassespørgsmål

Hvordan flirter man?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej Jeg har et crush på en fra min klasse men jeg ved ikke om hun kan lide mig. Jeg vil gerne prøve at flirte med hende men jeg ved ikke hvordan man gør. Plz hjælp

Svar:

Kære dig,

Hvor er det dejligt at høre, at du har mødt en, du synes er sød! Det er spændende og kan give mange sommerfugle i maven. Men det kan også være lidt frustrerende og man kan blive meget nervøs, fordi det kan være svært at vide, hvad den anden mon tænker og føler, og om de også kan lide én. Det kan man nogle gange komme lidt tættere på at finde ud af ved at, som du selv siger, flirte lidt! Det er meget forskelligt, hvordan man flirter, nogle er meget tydelige, når de flirter, andre er ikke så tydelige. Der er ikke nogen rigtig eller forkert måde at flirte på, det meget personligt, hvordan man gør. Når man flirter, så prøver man at vise den anden, at man godt kan lide dem, uden at sige det. Det kan man gøre på mange måder, nogle er gode til at holde øjenkontakten, lytte og være meget tilstedeværende. Ofte virker det også at smile en masse og grine, så viser man, at man er godt tilpas i den anden selskab og synes, den anden er sjov og interessant. Man kan også prøve med små berøringer, som en hånd på armen eller et lille klap på hånden. På et tidspunkt giver det måske mening bare at sige det direkte, at man godt kan lide dem, det kan du selv mærke, hvornår det gør.

Held og lykke med det!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål