Hvilken chat?

brevkassespørgsmål

Hvilken chat?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Jeg bor i H men jeg ved ikke hvilken chat her i cyberhus jeg kan bruge. Hvilken chat kan jeg bruge?

Svar:

Hej!

Tak for dit spørgsmål. Det korte svar er at du er velkommen i chatten her på cyberhus. Se tiderne her.

Via chatten med os kan du vende dine spørgsmål, og finde frem til hvor du eventuelt ellers kan lede efter svar, og dele tingene med nogen.

Da Hillerød chatten er den kommune du er tættest på, kan du godt forsøge at spørge dem, om de måske kan besvare dine spørgemål via chatten. Husk at sige du bor i H, så de ved du er fra en anden kommune. Måske kan de hjælpe dig videre. Du kan selvfølgelig altid henvende dig til din egen kommune. Hvis det er vigtigt for dig at henvende dig anonymt, kan du ringe fra et ukendt nummer, hvis det er dit behov.

Mange hilsner

Lilians billede
Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål