Hvid boble

brevkassespørgsmål

Hvid boble

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Mit spørgsmål går på at jeg har en hård hvid boble på min pung der har været der siden 2016 eller 2015 omkring størrelsen på en ært måske lidt mindre har prøvede at Google mig frem til det men syntes ikke nogle af de svar jeg fandt var brugbare da svarene på det var inden under huden og mit sidder udenpå nu har jeg sku spekuleret over det lidt for længe når jo hvis man forsøger at springe den kommer der nået hvidt ud der mest af alt minder mig om orm når man bider negle

Svar:

Hej!

Sådan som du beskriver det - ikke voksende eller generende - så synes jeg at du skal være helt rolig da det lyder ufarligt. Mit bedste forslag på hvad det kan være er en tilstoppet kirtel i huden. Det er dog svært at vide sikkert hvad det er uden at have set det, så derfor synes jeg du skal få din egen læge til at kigge på det.

Mvh

Rebecka

Rebeckas billede
Rebecka har svaret på dette spørgsmål