Hvad gør jeg hvis jeg kan lide en der har afvist mig engang

brevkassespørgsmål

Hvad gør jeg hvis jeg kan lide en der har afvist mig engang

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej allesammen. Der er den her pige jeg begyndte at skrive med og være lidt sammen med og i starten havde jeg en lille chance med jeg var for genert og jeg ødelagde det lidt, men nu snakker mig og hende meget igen, men er meget sikker på at hun bare holder på venneplan men hvad skal jeg gøre for at lave det om?? hilsen ham der er forelsket

Svar:

Kære dig,

Hvor er det dejligt for dig, at der er en sød pige i dit liv, det er altid spændende.

Mange gange i sit liv ender man i situationer, hvor man ville ønske, man kunne styre, hvad andre føler og tænker. Det kan man bare desværre ikke, og man kan derfor heller ikke bestemme, om en anden er vild med én eller ej. Jeg tror, det bedste man kan gøre, er at fortælle den anden, hvad man føler. For så giver man den anden mulighed for at tage stilling til situationen, og det er vigtigt. Desuden er det næsten altid rart at høre, at en anden er vild med én, og det i sig selv kan få nogle følelser frem. Du kan måske prøve at ændre lidt i den måde, du er overfor hende på, måske prøve at vise hende, at du er glad for hende. Det kan du for eksempel prøve ved at holde øjenkontakten lidt længere end normalt, lytte til det, hun siger, fortælle hende, at hun er sød og klog og sådan noget. Det kan måske give hende et hint om, hvad du føler, men du bliver nok ikke sikker på, hvad hun føler, før du spørger hende!

Jeg håber, du kan bruge mit svar, og held og lykke med det! :)

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål