hovedpine

brevkassespørgsmål

hovedpine

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

Det er fordi at hver gang jeg onanerer får jeg slem hovedpine, Hvad kan det være?

Svar:

Hej med dig!

Du skriver, at du får hovedpine i forbindelse med onani.

Man kan godt opleve hovedpine i forbindelse med sex og sexuelt ophidselse. Det kan måske skyldes, at nogle blodkar i hjernen udvides, så blodkarrene øger trykket i kraniet og trykker på nogle nerver. Og det er helt ufarligt. Men hvis det er noget som generer dig, eller at du er utryg omkring det tænker jeg, at det kan være en god idé at kontakte din læge og tage en samtale omkring det.

Bedste hilsner,

Sabrina

Sabrinas billede
Sabrina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål