Hjelp

brevkassespørgsmål

Hjelp

brevkassespørgsmål af
Bjkhb
13 år
Oprettet 3 år 7 måneder siden

Hey spr til drenge er det normalt ens sld er gennem sigtigt??

Svar:

Hej med dig,

Jeg er godt nok ikke en dreng, men jeg vil gerne svare på dit spørgsmål alligevel.

Det er helt normalt, at ens sæd er klar eller gennemsigtig. Især når man fornylig er startet med at onanere og få udløsning. Jo oftere man har udløsning, jo tyndere vil sæden også være. Du kan læse meget mere lige her på Sexliniens hjemmeside. Hvis du gerne vil snakke med andre drenge om sæd eller andre emner, kan du skrive inde på vores ung-til-ung side.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål