HJÆLP vil TABE mig

brevkassespørgsmål

HJÆLP vil TABE mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej jeg er en pige på 11 år. jeg vil gerne tabe mig jeg vejer 50 kg. jeg dyrker meget sport men er det nomalt at veje så meget jeg er i god form og sådan. håber du kan hjælpe mig knus knus pigen(:

Svar:

Hej pige 11 år.

Tak for dit spørgsmål.

Det er vanskeligt for mig at sige om du vejer for meget.

Din vægt skal nemlig sammenholdes med din højde og din kropsbygning. Din vægt siger ikke noget i sig selv, så det er rigtig vigtig ikke at fokusere på den.

Hvorfor vil du mon tabe dig? Jeg vil foreslå at du taler med en voksen - dine forældre eller en anden du har tillid til og fortæller dem om dine tanker.

Super godt at du er i god form og er glad for sport.

Dbh Else Marie