Hjælp eller ikke

brevkassespørgsmål

Hjælp eller ikke

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hvad er hjælpen i århus, hvis man går på gaden med tvang.Kan man ikke få hjælp til at komme ud af det.og hvordan . eller er man bare stemplet. Kh M.

Svar:

Hej M.

Det er meget vanskeligt at svare dig konkret på dit spørgsmål, når jeg ikke kender nærmere til den problematik og situation, som du spørger til - herunder hvor gammel vedkommende er, som ønsker at få hjælp til at få vendt en livssituation.

Jeg vil derfor opfordre dig eller den person, det handler om til at kontakte Ungekontakten, hvor man kan få rådgivning - også anonymt, - og vi kan fortælle om, hvilke muligheder, der er for hjælp.

Ring evt. på telefon 8940 3183 eller kom forbi mellem klokken 9 og 15 alle hverdage.

Jeg håber, at den, der har brug for hjælp, vil kontakte os.

Med venlig hilsen,

Anette H. Christensen
Rådgiver i Ungekontakten