Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Jonas
23 år
Oprettet 3 år 6 måneder siden

Jeg har i en længere periode haft en slags hudændring på min penis, det er en slags grå/hvid plet af en art som ligner at det har spredt sig lidt, som kun er foran og lidt i den ene side. Det gør hverken ondt eller noget. Det ligner det sidder inden i huden, hvad kan det være et tegn på?

Svar:

Kære Jonas

Mange tak for dit spørgsmål.
Det er ofte rigtig svært at vurdere hudforandringer uden at kunne se og mærke dem. Du skriver at du har haft forandringen i længere tid og med lille spredning. Det lyder umiddelbart ikke som en infektion og betændelse, da det ikke er rødt og du ikke har smerter. Det kan være helt ubetydeligt, en form for eksem eller noget helt tredje. Jeg kan desværre ikke komme med et nærmere bud på, hvad det kan være uden at have set det.
Netop fordi det har været tilstede i længere tid, synes jeg at du skal bestille en tid hos din egen læge, som kan se nærmere på det.

God bedring med det.

MVH Line

LineHs billede
Line fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål