hjælp

brevkassespørgsmål

hjælp

brevkassespørgsmål af
Emilie
18 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej Jeg er en ung der i længer tid har været svimmel har været til læge men der sker ikke noget der fra så lige udover man kan blive svimmel når man ikke spiser hvad kan grund så være

Svar:

Hej Emilie,

Det lyder ikke rart, at du går og er svimmel. Som du også selv skriver, kan man godt blive svimmel, hvis man spiser for lidt eller drikker for lidt vand, så du kan i hvert fald forsøge at holde øje med, om du spiser og drikker nok.

Men jeg er ikke læge, og jeg ved derfor ikke, hvordan det kan være, at du føler dig svimmel. Jeg synes helt klart, at du skal tage til læge igen og fortælle, at du stadig er svimmel, så I kan finde ud af, hvorfor du er svimmel, og hvad du kan gøre ved det.

Hvis du ikke føler, at din læge kunne hjælpe dig sidste gang, kan du eventuelt bede om at få en tid ved en anden læge. Men det kan også være, at den samme læge ville kunne undersøge dig på en anden måde end sidste gang, hvis du fortæller, at du har været svimmel længe.

God bedring!

Venlig hilsen

Karoline

KarolineSs billede
Karoline fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål