Hentai

brevkassespørgsmål

Hentai

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej. Jeg synes det er alt for rart og gokke til hentai, er der noget sært i det, at se uncensoreret hentai? Hele min søgehistorik er bare hentai,hentai,hentai og jeg gider ikke sige det til nogen fordi jeg føler det er meget mærkeligt tak på baghånd

Svar:

Hey Anonym

Jeg kan godt forstå du kan blive i tvivl, og så er det godt at du spørger.

Du er i hvert fald ikke den eneste der synes at Hentai er frækt. Nu kan Hentai jo være mange forskellige ting, ligesom porno heller ikke bare er porno. Når du skriver ucencureret, forestiller jeg mig at du måske ser noget Hentai, som leger med grænser, og som måske ville være ulovligt, hvis det var "ægte porno"?

Jeg tænker ikke der er noget forkert i at lege med seksuelle fantasier og grænser, så længe det ikke går ud over andre, og så længe at man ikke overtræder de regler og love, som findes på området. I Danmark er Hentai, som udgangspunkt,  ikke ulovligt, og derfor ser jeg heller ikke noget problem. Nogle vil synes, at det er mærkeligt og grænseoverskridende, mens andre slet ikke vil tænke sådan. Hvis din søgehistorik og dine fantasier begynder at flytte sig fra Hentai, og til "ægte" porno, hvor de gør de samme ting, som det du ser i Hentai, så synes jeg det er bekymrende. Der findes mange mennesker der tænder på meget voldsomme ting, som aldrig skal leves ud i virkeligheden, men som er okay at have som fantasi, og f.eks dyrke via Hentai, så længe det er indenfor lovens rammer og regler.

Hvis du føler, at det er forkert, så skal du selvfølgelig ikke fortsætte, og så skal du måske overveje at snakke med nogen om hvordan du kan gøre det.
Men hvis det udelukkende handler om at du er bekymret for hvad andre ville tænke, men at du egentlig selv har det fint med det, så er der som sagt ikke noget fiorkert eller mærkeligt ved at se Hentai.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål