Har lavet en stick n pock tattoo

brevkassespørgsmål

Har lavet en stick n pock tattoo

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 år 2 uger siden

Hej har lavet en hjemmelavet tattoo og den er ikke stor men det er hævet og det er nu 7 timer siden jeg fik den lavet er bange for der kan være blodforgiftning? Kan du hjælpe?

Svar:

Hej,

Det lyder godt nok ikke rart! Jeg kan godt se at det kan være spændende at få lavet en "Stick n Poke" tatoo, men jeg må det kraftigste fraråde det. Det er farligt, og der kan meget nemt gå betændelse i huden. Da jeg ikke har mulighed for at se problemet i virkeligheden, kan jeg desværre ikke hjælpe med andet end på det kraftigste at råde dig til at kontakte din læge omgående mhp at blive set i dag. Lægen skal vurdere huden og opstarte antibiotikabehandling, hvis der er tegn på infektion. Rigtig god bedring.

Mvh

Niclas, Læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål