Handjob

brevkassespørgsmål

Handjob

brevkassespørgsmål af
Laura
14 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Jeg undre mig over, når man skal hygge sig med en og i har kysset og lidt, og man tænker begge man godt vil give finger og handjob. Gør man det så på samme tid eller giver han først finger eller giver jeg først handjob. Og når man har givet handjob hvordan ved man så man er færdig med det?

Svar:

Hej Laura

Det er nogle spændende overvejelser du har, og dem kan jeg garantere dig, at du ikke alene om at have, for der er jo ikke sådan lige en simpel guide til hvordan det fungerer.

Nogle synes det er dejligt at gøre det på samme tid, mens andre synes det er bedst at gøre det på skift, så man kan fordybe sig i at gøre noget dejligt for sin partner, og at blive rørt ved. Jeg tænker også at mange kan lide begge dele, men at det kan være forskelligt hvordan det lige føles bedst, fra gang til gang.

Det er også vigtigt at huske at man er to, og at mennesker er forskellige. Nogle ting fungerer måske virkelig godt med én partner, men helt anderledes med en anden.

Så mit, ikke særligt præcise, svar er at det handler om at gøre sig nogle erfaringer. Hvordan føles det dejligt for dig, og hvad har den du er sammen med lyst til? Nogle gange kan man føle sig frem, mens man er i gang, og andre gange kan det fungere bedre at tale om det; kan du godt lide hvis jeg gør sådan her, eller; jeg kunne godt tænke mig hvis du gør sådan her.

I takt med at du får nogle erfaringer finder du lige så stille ud af hvad du selv synes er dejligt, ligesom du også bliver bedre til enten at fornemme eller spørge ind til hvad den du er sammen med, tænder på

Håber svaret gav dig lidt afklaring.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål