Handjob

brevkassespørgsmål

Handjob

brevkassespørgsmål af
Noah
17 år

Hejsa Mig og min kæreste er begyndt at udforske os på seksuelt niveau. Jeg har givet hende finger nogle gange nu og hun prøvede her forleden at give mig et handjob.. af flere omgange. For der skete nemlig det at jeg var stiv inden hun begyndte og ret så liderlig. Men lige så snart hun fik hånden derned blev den slap igen… Jeg lå og tænkte på imens at den Ikke skulle blive slap og holde sig oppe… og når jeg fokusere på det så fjerner min opmærksomhed sig fra hende og så falder den. Har i nogle tips til hvordan jeg får holdt den oppe? Fordi det dejligt jo! Men ligger og tænker på den Ikke skal falde da det var vores første gang begge to der rørte ved hinanden på den måde? Er altid vant til selv at styre den dernede… ved i hvad jeg kan gøre? Vh frustreret dreng:)

Svar:

Hej Noah,

Øv, en træls situation. Dog kan jeg trøste dig med, at du langt fra er den første, der oplever det. Rigtig mange kæmper nemlig med lige nøjagtig det du beskriver - at de kommer til at fokusere på, at de ikke må miste rejsningen, og dermed netop kommer til at miste rejsningen.

For det er nemlig der problemet ligger. Det at du bliver så koncentreret om, hvorvidt din pik nu bliver ved med at være stiv, gør, som du også selv skriver, at det fjerner din opmærksomhed fra din kæreste og det I har gang i. Og så glemmer du at mærke nydelsen og blot at være i nuet, og bliver i stedet dybt koncentreret om én ting. Og så bliver det en selvopfyldende profeti: det du frygter allermest kommer til at ske, netop fordi du fokuserer al din energi på at tænke på, at det ikke må ske.

Det bedste du kan gøre er at øve dig i at trække dine tanker tilbage til nuet, når du mærker, at de begynder at vandre et andet sted hen. Det er lettere sagt end gjort, for tanker er forbistret stædige og kan være svære at styre. Men det er på ingen måde umuligt. Det kan godt være, at det ikke lykkes de første par gange, men jo mere du øver dig på det, des bedre.

Noget andet, der kan være en god idé, er at du og din kæreste taler om det. For når hun mærker, at du bliver slap, så kan hun lynhurtigt begynde at tænke, at det er fordi hun gør noget forkert eller fordi hun ikke er god nok til at give handjobs (og hvad I ellers laver). Og det er jo ikke det, der er på spil. Men det er ikke sikkert, at hun ved det. Og det er vigtigt, at hun får det at vide. Både for hendes skyld, men også for din og jeres. For jo bedre I er til at tale om hvad der foregår, des lettere vil I også kunne arbejde med problematikken. Så kan I snakke om det, og kan måske udvikle nogle fælles strategier til, hvordan I undgår, at problemet opstår.

Det at I taler om det, gør også, at det vil føles mindre "farligt", når det sker. Fordi I begge to er indforståede med, at det kan ske. Og så kan I også være fælles om at finde en vej videre.

Jeg håber det giver mening og kan bruges. Held og lykke!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål