Gule prikker på pungen

brevkassespørgsmål

Gule prikker på pungen

brevkassespørgsmål af
Rune
20 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hejsa jeg har haft nogle gule prikker på min pung i nogle år nu ved ikke hvad det er først trode jeg det var bumser med dag jeg trykket på dem kom der ikke noget væske ud så håber på du kan hjælpe tak pp forhånd

Svar:

Hej Rune

Tak for dit spørgsmål. Knopperne du beskriver lyder til at være helt normale hårsække på pungen. Grunden til at de er så synlige er, at pungen ikke har et underliggende fedtlag, som andre steder på kroppen med hår. Dette skyldes sædcelleproduktionens behov for kølige omgivelser. Mange mænd har også små talgknopper på penis, hvilket er lige så normalt.

Det er vigtigt, du ikke kradser i dem, idet der så er risiko for, at der kan gå infektion i dem.

Ved smerter, kløe eller grim lugt vil jeg anbefale dig at snakke med din egen læge.

Jeg håber, det var svar nok til dig - ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål